Druga edycja ankiety: Funkcjonowanie USC
Kierownicy Urzędów Stanu Cywilnego
Województwo Lubelskie
Szanowni Państwo,
Związek Gmin Lubelszczyzny, kontynuując prace nad analizą wdrożenia nowelizacji Ustawy Prawo o Aktach Stanu Cywilnego, realizowane przez pięć organizacji zrzeszających JST współpracujących na forum Ogólnopolskiego Porozumienia Organizacji Samorządowych, we współpracy z Ministerstwem Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Ministerstwem Cyfryzacji, zwraca się z prośbą o wypełnienie przedłożonej w załączeniu ankiety nt. „Funkcjonowania urzędów stanu cywilnego po wprowadzeniu nowych rozwiązań prawnych i teleinformatycznych”.
Ankieta powstała jako rezultat prac przedstawicieli OPOS z MSWiA i MC w grudniu 2016 r. Badanie przeprowadzane jest w pięciu województwach: lubelskim, lubuskim, pomorskim, śląskim i wielkopolskim.
Autorzy ankiety proszą o udzielanie odpowiedzi na postawione pytania poprzez zakreślenie odpowiedniego pola wyboru oraz każdorazowo: opisanie poruszanej kwestii w komentarzu. W przypadku pytań prosimy o kontakt z P. Moniką Derecką – Kierownikiem USC w Lubartowie, tel.: 81 855 20 15.