Podczas potkania przedstawione zostaną prawne i praktyczne aspekty związane z rozpoczęciem kadencji rad gmin, miast i powiatów w 2024 roku.
W trakcie konferencji zespół ekspertów i zaproszonych gości przeprowadzi Państwa krok po kroku przez najważniejsze aspekty pracy Przewodniczących rad, Radnych, Sekretarzy, pracowników biur rady w okresie rozpoczynania pracy organów samorządowych uchwałodawczych w nowej kadencji 2024-2029. Podczas zajęć uczestnicy dowiedzą się, jakie działania należy podjąć, by zgodnie z prawem zaplanować pracę radnych, komisji rad i całej rady w nowej kadencji. Prowadzący zwrócą uwagę na szczególną rolę przewodniczących rad i przewodniczących komisji rady w zakresie ustalenia planu prac rady i komisji, składania oświadczeń majątkowych, przygotowywania dokumentów i powierzenia narzędzi pracy. Część spotkania zostanie poświęcona omówieniu praw i obowiązków radnych i wynikających z tego konsekwencjach działalności w przestrzeni publicznej.
Program oraz sylwetki ekspertów w załączeniu oraz na stronie E_ZGŁOSZENIA: https://frdl.org.pl/tematy/radni-biuro-rady/radni-4/82096
Napisz komentarz
Komentarze